Svim okupljenima na radionici “Važnost marketinga u turizmu” dani su alati koji mogu pomoći kod pronalaska vlastite autentične priče i kvalitetne komunikacije prema svakom gostu ili kupcu te kako je moguće svoj glas na tržištu stvoriti sa konkretnim znanjima o oblicima turizma specifičnima za područje Kontinentalne Hrvatske i najnovijim trendovima u turizmu. Polaznici radionice naučili su kako i zašto je ključno osloniti se na storytelling, kako brendirati vlastiti turistički proizvod i predstaviti ga na digitalnim kanalima. Također, pričalo se o važnosti fotografije kod oglašavanja i prodaje te su pružene osnovne informacije kroz vodič za društvene mreže.
Sva ta znanja, polaznici će moći učvrstiti kroz praktične vježbe koje će im pomoći da prepoznaju svoje najbolje adute, svladaju tržišne prepreke i svoj turistički proizvod ili uslugu predstave potencijalnim gostima i kupcima.
Predavač je bila jedna od pionirki obiteljskog smještaja na sjeveru Hrvatske, Nina Novinić koja je dugi niz godina stvarala vlastitu turističku priču s kućom za odmor Međimurski ceker, a kao vlasnica Destinove sudjelovala u kreiranju brojnih drugih inovativnih turističkih proizvoda i projekata na području Kontinentalne Hrvatske. Kroz savjetovanja te grupne edukacije za svoje klijente razvija nove turističke koncepte, radi na povezivanju poduzetnika u turizmu i osnaživanju njihovih vještina, a velika su joj strast brendiranje i održivi marketing.
Osim same edukacije, ostvarena je i ojačana suradnja između dionika u turizmu koja je ključna za kvalitetno i uspješno poslovanje, istaknuo je direktor Turističke zajednice Sveti Martin na Muri, David Novinščak.